Verhuur

De blokhut van onze Scoutinggroep wordt uitsluitend beschikbaar gesteld aan scoutinggroepen.

In het weekend (zaterdag-zondag), kan men vanaf zaterdag 19u00 gebruik maken van de accommodatie, eerder is in verband met het groepsdraaien niet mogelijk. Ook op vrijdagavond wordt de blokhut normaalgesproken niet beschikbaar gesteld in verband met groepsdraaien.

Er geldt een standaard vergoeding die E 4,00 bedraagt per persoon per nacht met een minimum van E 120,00 per nacht. Verder vragen we een borg van E 100,00 per periode. Voor de gemeente moeten we toeristenbelasting innen. Voor 2022 bedraagt deze E 1,25 per persoon per nacht. De toeristenbelasting kan per kalenderjaar door de gemeente worden aangepast. Hierdoor kan de prijs voor de beschikbaar gestelde periode veranderen.

Let op:

Sinds september 2011 is het alleen mogelijk de blokhut beschikbaar te stellen in de weekenden en beperkt in de grote vakantie. Op werkdagen en in andere vakanties wordt de blokhut gebruikt door een BSO.

Documenten:
Huishoudelijkregelement
Huurovereenkomst

Reserveren kan via de verhuurkalender, voor overige vragen stuurt u een email naar verhuur@scoutingmbg.nl